24 Ιαν 2007

Έφτασε

Doncat

3 σχόλια:

  1. @andy
    Σωστόοος.
    Θα την φορέσω (την αφίσα) και θα βγω στους δρόμους .
    ...Το σκέφτομαι δηλαδή.

    ...Μπα αστό καλύτερα για μέσα στο σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παραθέτω εδώ το κείμενο με το οποίο έλαβα μέρος στον διαγωνισμού γιατί στο doncat, μετά την αναβάθμιση στον νέο blogger, φαίνεται σαν ανώνυμο όπως και όλα όσα είχαν ελληνικούς χαρακτήρες στο ψευδώνυμο τους

    Η συνάντηση

    Εκείνο το πρωινό του Σαββάτου ήμουν αποφασισμένος να τελειώσω με αυτή την υπόθεση. Δεν άντεχα να βρεθώ άλλη μια φορά πρόσωπο με πρόσωπο, σε εκείνο το περιβάλλον που πάντα συναντιόμασταν και που πάντα αισθανόμουν άβολα. Ήθελα άλλωστε να ήμουν εντός προθεσμιών όπως πολλές φορές μου είχε αναφέρει. Ναι είχε τέτοιο χαρακτήρα που ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ να της αναφέρομαι και μάλιστα σε συγκεκριμένες ημέρες . Πήρα λοιπόν τις σημειώσεις μου (Τρία μεγάλα φύλλα είχα για να μην βρεθώ εξ απροόπτου) και βάλθηκα να επικοινωνώ μέσω internet. Είχα μεγάλη ανησυχία γιατί πρώτη φορά έκανα κάτι τέτοιο. Στην οθόνη οι εικόνες ερχόντουσαν βασανιστικά αργά ( με dial up σύνδεση στα 33600 bps τι περίμενα; ). Η επικοινωνία μας, αν και ξεκίνησε διστακτικά, προχωρούσε από το καλό στο καλύτερο. Ευτυχώς το ραβασάκι μου ΄΄απαντούσε΄΄ σε όλες τις ερωτήσεις που μου τέθηκαν ,ήμουν ΤΕΛΕΙΑ προετοιμασμένος. Αναρωτιόμουν γιατί δεν εφαρμόζουν οι περισσότεροι Έλληνες την ίδια μέθοδο. Είναι ιδανική ακόμα και με χαμηλή ταχύτητα. Η εμπειρία έφτασε στο κορύφωμα της και ένιωσα πολλή μεγάλη ικανοποίηση όταν αντίκρισα την τελευταία πρόταση στην οθόνη.
    «ΝΑΙ» .Φώναξα με ευχαρίστηση.
    Οι λέξεις ήταν πεντακάθαρες : Η φορολογική σας δήλωση υποβλήθηκε με επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάζω όλα τα μηνύματα ...