1 Ιαν 2008

________________________________

Εύχομαι καλή BLOGO_ΧΡΟΝΙΑ

9 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά κι από τα μέρη σου, λοιπόν!
    Εύχομαι το 2008 να σε φέρει ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρά σου.
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Ξανθίππη.

    Χρόνια καλά.
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλή Χρονιά φίλε μου, με υγεία και ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά με υγεία!
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη...
    ωραίο το λογοπαίγνειο με το ''λόγο'' !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία.
    Στα Γαλλικά δεν ξέρω να το πω αλλά θα ήθελα να μάθω :-)

    Να έχεις μια χρονιά όπως την επιθυμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό μου το ξανάπαν ... πρόσφατα ... περίεργο ...
    και αυτός που μου το είπε ''έπαιζε'' τον ηλεκτρολόγο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία σε διαβεβαιώνω ότι δεν ήμουν εγώ.

    Δεν “παίζω” τον ηλεκτρολόγο.
    Είμαι ηλεκτρολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για να μην παρεξηγηθώ αναφερόμουν σε RPG παιχνίδι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διαβάζω όλα τα μηνύματα ...